Kategorie

Certyfikat

Certyfikat

1. Czy jest możliwość zakupu online z wysyłką poza granice Polski?
 
Tak zamówienia zagraniczne wysyłamy pocztą polska, koszt przesyłki to tylko 25zł.
 
2. Jak dokonać wymiany nabytego produktu na inny?
 
Jeżeli po otrzymaniu produktu klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych, odesłać go przesyłką na adres Sklepu Internetowego z Biżuterią.
 
3. Jak dokonać reklamacji?
 
W przypadku niezgodności otrzymanego towaru z umową, reklamowany towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na adres Sklepu Internetowego z Biżuterią. W przypadku uzasadnionej reklamacji, zgodnie z ustaleniami z klientem towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny lub zostanie obniżona cena lub sklep zwróci należności w ten sam sposób jaki klient dokonywał płatności.
 
Do zgłaszania reklamacji służy formularz, który należy wypełnić i odesłać do Sklepu Internetowego z Biżuterią wraz z reklamowanym produktem. Do wysyłanego produktu należy załączyć informację o rodzaju usterki, dacie zakupu lub nr zamówienia.
 
4.  Jak dokonać zwrotu produktu?
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić  niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia.
 
Należy wypełnić formularz na stronie sklepu i odesłać wraz z produktem.
 
5. Czy na towary zakupione w internetowym sklepie AnKa Biżuteria otrzymam dowód zakupu i gwarancję?
 
Tak. Do wszystkich wyrobów zakupionych w naszym salonie załączamy paragon lub fakturę VAT. Ten dokument stanowi gwarancję na wady powstałe z winy producenta.  Bardzo dbamy o właściwy dobór dostawców, dlatego błędy i wady zdarzają się niezwykle rzadko.
 
6. Czy zapewniacie serwis posprzedażowy?
 
Niestety nie zapewniamy takiej usługi.
 
7. Czy do cen w sklepie są doliczane dodatkowe koszty?
 
Wszystkie ceny w salonie są cenami brutto. Dbamy o aktualność i precyzję informacji, nie stosujemy nieuczciwych praktyk zaniżania cen.
 
8. Pierwszy raz kupuję biżuterię w sieci.
 
Zdajemy sobie sprawę, że zakupy przez Internet mogą wzbudzać obawę, zwłaszcza dla tych z Państwa, którzy po raz pierwszy zamawiają biżuterię w sieci.
Pragniemy Państwa zapewnić, że sprzedaliśmy on-line już tysiące wyrobów. Zdjęcia nie oddają rzeczywistego uroku i blasku biżuterii. Wielu naszych Klientów po dostawie twierdzi, że produkt w rzeczywistości jest o wiele ładniejszy niż na zdjęciach. Dla dużej części oferowanych towarów istnieje możliwość zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, jeżeli nie posiada żadnych znamion noszenia oraz uszkodzeń mechanicznych.
 
9. Jakie są opcje dostawy?
 
Paczka Poczta Polska 14zł (przedpłata na konto)
Paczka Poczta Polska 17zł (pobranie)
Wysyłka za granicę 25zł (tylko przedpłata na konto)
Kurier DHL
Kurier DHL 18zł (przedpłata na konto)
Kurier DHL 25zł (pobranie)
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost 15zł (przedpłata na konto)
Paczkomaty InPost 18zł (pobranie)
 
10. Czy są jakieś kody zniżkowe?
 
Od zamówienia za kwotę 300 zł, przesyłka jest gratis.
 
11. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
 
Nie, niestety nie ma takiej możliwości.
 
12. W jaki sposób zostaną zapakowane zakupione przeze mnie produkty?
 
Wszystkie zakupione produkty zostaną zapakowane w ozdobne pudełeczka i zabezpieczone folią bąbelkową i kartonikiem.